Klachtenregeling – Mediathuiszorg B.V.
- Inleiding
Bij Mediathuiszorg B.V. streven we naar zorg op maat, met aandacht en respect voor uw wensen en behoeften. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze zorg of dienstverlening. Wij nemen uw klacht serieus en zoeken graag samen naar een oplossing. - Wat kunt u doen bij een klacht?
Heeft u een klacht of een opmerking? Volg dan onderstaande stappen:
- Stap 1: Bespreek uw klacht met de betrokken medewerker. Vaak kan een goed gesprek al veel oplossen.
- Stap 2: Is het gesprek niet voldoende of wilt u uw klacht liever elders kwijt? Dan kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris.
- Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris van Mediathuiszorg B.V. staat voor u klaar. Deze functionaris is onafhankelijk en bemiddelt tussen u en de organisatie.
E-mail: info@mediathuiszorg.nl
Telefoon: 06-42 33 89 51
Postadres: Mediathuiszorg B.V., Laan Van Oversteen, 2289 CX Rijswijk
- Behandeling van uw klacht
- U ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging.
- Uw klacht wordt binnen maximaal 6 weken afgehandeld.
- Als dit langer duurt, brengen wij u daarvan op de hoogte met uitleg.
- Geschillencommissie
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Mediathuiszorg B.V. is aangesloten bij een erkende onafhankelijke geschilleninstantie:
De Geschillencommissie Zorg
www.degeschillencommissiezorg.nl