Klachtenregeling – Mediathuiszorg B.V.

  1. Inleiding
    Bij Mediathuiszorg B.V. streven we naar zorg op maat, met aandacht en respect voor uw wensen en behoeften. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze zorg of dienstverlening. Wij nemen uw klacht serieus en zoeken graag samen naar een oplossing.
  2. Wat kunt u doen bij een klacht?
    Heeft u een klacht of een opmerking? Volg dan onderstaande stappen:
  • Stap 1: Bespreek uw klacht met de betrokken medewerker. Vaak kan een goed gesprek al veel oplossen.
  • Stap 2: Is het gesprek niet voldoende of wilt u uw klacht liever elders kwijt? Dan kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris.
  1. Klachtenfunctionaris
    De klachtenfunctionaris van Mediathuiszorg B.V. staat voor u klaar. Deze functionaris is onafhankelijk en bemiddelt tussen u en de organisatie.

E-mail: info@mediathuiszorg.nl
Telefoon: 06-42 33 89 51
Postadres: Mediathuiszorg B.V., Laan Van Oversteen, 2289 CX Rijswijk

  1. Behandeling van uw klacht
  • U ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging.
  • Uw klacht wordt binnen maximaal 6 weken afgehandeld.
  • Als dit langer duurt, brengen wij u daarvan op de hoogte met uitleg.
  1. Geschillencommissie
    Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Mediathuiszorg B.V. is aangesloten bij een erkende onafhankelijke geschilleninstantie:

De Geschillencommissie Zorg
www.degeschillencommissiezorg.nl